| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 07/01/2019 |
| שעה: | 13:59:07 |
|
הלן שלום רב,
ראשית, יש לבדוק האם ישנו הסכם בכתב המפרט את תנאי ההתקשרות והביטול של השירות, ומהם התנאים המנויים בו.
לאחר עיון בהסכם, ובהנחה כי לא מצוינים תנאים מיוחדים,יש להעביר לבית העסק פנייה בכתב ולפרט את ההפרות של הסיכמים ביניכם.
כמו כן יש לפרט כי מדובר בעסקה מתמשכת, הניתנת לביטול בכל עת בהתאם להוראות סעיף 13ג לחוק הגנת הצרכן וכי חלה עליו החובה לבטל את העסקה בתוך שלושה ימי עסקים מיום בקשת הצרכן וכי אי ביטול העסקה עלול לחשוף אותו לתביעת פיצוי ללא הוכחת נזק בסך של עד 10,000 ש"ח.
לעניין הפוסט- המועצה תתקשה לייעץ בעניין שכן מדובר בדיני לשון הרע והנושא אינו מצוי בתחום המומחיות של המועצה. |
|
|