| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 06/01/2019 |
| שעה: | 11:50:13 |
|
נינה שלום רב,
בהמשך לשיחתנו הטלפונית:
יש לפנות לבית העסק ולדרוש ביטול העסקה עקב הפרה, לכאורה של הוראות סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן, האוסרות הטעיה, במעשה או במחדל בנוגע לאיכות או טיב השירות.
הפרת הסעיף כמוה כהפרת הסכם ומזכה את הצרכן בזכות לבטל את העסקה.
יש לציין כי העובדה שבית העסק התנה קבלת פיצוי או ניהול מו"מ בביטול הפנייה למשרד הבריאות, הנה בעייתית (בלשון המעטה) ויש לציין בפניו כי דרישה כאמור, עלולה לפגוע בבריאות הציבור, במקרה בו אכן יתגלו ליקויים. |
|
|