| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 07/01/2019 |
| שעה: | 11:30:17 |
|
שלום וברכה חן,
מבלי להכנס לשאלת הוכחת טענתך באשר לקבלת הסלון במידה לא נכונה, ומה מידת אי ההתאמה והסטיה מההזמנה בפועל, לרבות בכל אחד מרכיבי העסקה (הסלון) וכיוצ"ב. ברי כי במקרה של הפרת ההסכמות בין הצדדים, כנטען על ידך קרי אספקה של מוצר שלא הוזמן ולא סוכם עליו, אין זה מן הנמנע כי ההפרה עשויה להקים זכות לביטול ההסכם מכוח דיני החוזים הכלליים, או זכות לפיצוי בגין נזקים מוכחים וסבירים בנסיבות. מנגד יוכל לטעון בית העסק כי עליו לתקן את הפרותיו ולהעמיד את המוצר כפי שהוזמן ולפצות בגין העיכוב שנגרם לך וכל נזק סביר ומוכח בנסיבות. נסי לבוא בדברים עם בית העסק (אולי גם בכתב) לאור האמור לעיל. |
|
|