חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

מזרן לא תקין
מחבר:נטאלי (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:06/01/2019
שעה:14:00:38

היי,רכשתי מזרן מחברת סימונס, אחרי שנה וחודשיים המזרן שקע וחברת סימונס לקחה את המזרן לתיקון וגבתה ממני 220 ש"ח על הובלה הלוך ושוב מהתיקון, הובטח שהמזרן יחזור אלי תוך שבוע, התקשרו מהחברה לעדכן שלא יספיקו וצריכים עוד יומיים, המזרן היה אמור להגיע ביום רביעי האחרון, בין השעות 13:00-17:00, חיכיתי בבית ואף אחד לא הגיע ולא התקשרו להודיע שלא מגיעים או שמאחרים. למחרת התקשרתי לשירות וטוענים כי היה להם כשל מערכתי ולא היה שיבוץ של הספקת המזרן המתוקן.
שאלתי היא האם זה נכנס לחוק הטכנאים? האם מגיע לי פיצוי? יצאתי מאוד מוקדם מהעבודה ולקחו לי על זה חצי יום חופש, בנוסף מדובר בהספקת מזרן לא תקין לאחר תיקון.
6/1/2019 14:00 נטאלי מזרן לא תקין
7/1/2019 08:42 המועצה לצרכנות    re:מזרן לא תקין