| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 06/01/2019 |
| שעה: | 09:06:11 |
|
שרית שלום רב,
על פניו, מדובר בהטעיה צרכנית, אך עלול להיות קושי מסוים להוכיח אותה.
העובדה כי העסקה התבצעה בעקבות תקלה, ותוך שבית העסק שולח טכנאי מטעמו מקימה חובת ידוע מוגברת ומחייבת את בית העסק לשלוח טופס גילוי נאות בעת ביצוע העסקה.
היה וטופס כזה מעולם לא נשלח אליך ולמעשה לא היית מודעת לאופי העסקה, ניתן יהיה לדרוש ביטולה בנסיבות מסוימות, בהתאם להוראות סעיף 14 לחוק הגנת הצרכן.
על מתנ שנבחן את הנושא, אנא הגישי תולנה באמצעות אתר המועצה. |
|
|