| מחבר: | יעלי (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 06/01/2019 |
| שעה: | 09:01:22 |
|
| קנינו מכונת כביסה דרך אתר אינטרנט והובטח שהמכונה תגיע תוך שבעה ימי עסקים, לאחר שבוע כשאף אחד לא פנה אלינו פניתי לחברה ונאמר לי שהדגם כרגע לא במלאי, הוצע לי דגם חלופי(שלא זהה למכונה שרצינו) או לחכות שבוע נוסף למכונה שהזמנו. החלטנו לחכות שבוע נוסף, כשפניתי אחרי שבוע נאמר שיש עיכוב במכס וייקח עוד מספר ימים עד שהמכונה תגיע. בשלב זה הובטח לנו פיצוי מהחברה ולכן בחרנו שלא לבטל את העיסקה ולחכות עוד מספר ימים, המכונה הגיעה לבסוף אחרי עיכוב נוסף של ההובלה כחודש לאחר ההזמנה שלנו (חודש שבו היינו ללא מכונת כביסה, בו נאלצנו לנסוע לחברים כדי לכבס קצת מערמות הכביסה הרבות שהצטברו בביתנו). מאז עבר כבר למעלה מחודש נוסף ועדיין לא קיבלנו את הפיצויי שהובטח לנו, מה אפשר לעשות? |
|
|