חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:אספקת מוצר מהזמנה
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:04/01/2019
שעה:10:00:50

טל שלום רב,
כאשר בית העסק מפר את הסכם האספקה עם הצרכן רשאי הצרכן לבטל את ההזמנה במקרים מסוימים (כאשר העיכוב הוא רב ועולה לכדי הפרה יסודית של העסקה) וכן לדרוש פיצוי באמצעות דיני הנזיקין הכללים.
כלומר, הפיצוי ינתן רק במקרה בו הצרכן יכול להוכיח מהו הנזק הכלכלי שנגרם לו בעקבות האיחור ולטעון כי מדובר בנזק שנגרם עקב רשלנות בית העסק.
3/1/2019 13:54 טל רודרמן אספקת מוצר מהזמנה
4/1/2019 10:00 המועצה לצרכנות    re:אספקת מוצר מהזמנה