חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:ביטול כרטיסי טיסה
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:03/01/2019
שעה:17:16:40

שלום רב הודיה,

לא ציינת מתי מועד קבלת השירות?
עקרונית, בעסקת מכר מרחוק, דהיינו בעסקה הנעשית בשיווק מרחוק ללא נוכחות משותפת של הצדדים, קמה לצרכן זכות לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מביצוע העסקה או מקבלת טופס גילוי נאות המאוחר מבניהם, בניכוי 5% או 100 ש"ח הנמוך מבניהם .
אולם, אין זכות ביטול במקרה של "שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן; "
לכן, יש לבדוק אם את עומדת בתנאי החוק בעניין של נופש, ואם כן, דמי הביטול יהיו 5% או 100 ש"ח הנמוך מבניהם פר כרטיס.
ואם החברה עדיין מסרבת לבטל את העסקה בהתאם לקבוע בדין (ככל שקמה לך הזכות) ניתן לציין כי הוראות הדין הקובעות לגבי מועד השבת הכספים הינו סעיף 14ה(ב)(1) בחוק הגנת הצרכן:
"יחזיר העוסק לצרכן, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה וימסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב ..."
בנוסף, סעיף 31א(א)(4)בחוק הגנת הצרכן קובע כי סירוב בית העסק להשיב את כספי הצרכן בניכוי דמי הביטול, מקים לצרכן זכות לתבוע בשל כך ובית המשפט רשאי לפסוק פיצויים לדוגמא עד 10000 ש"ח.
במידה שאת נתקלת בבעיה, תוכלי להגיש תלונה באתר המועצה לצרכנות בצירוף מסמכים.
3/1/2019 11:47 הודיה אהרוני ביטול כרטיסי טיסה
3/1/2019 12:39 המועצה לצרכנות    re:ביטול כרטיסי טיסה
3/1/2019 13:24 הודיה אהרוני       re:re:ביטול כרטיסי טיסה
3/1/2019 13:24 הודיה אהרוני       re:re:ביטול כרטיסי טיסה
3/1/2019 13:24 הודיה אהרוני       re:re:ביטול כרטיסי טיסה
3/1/2019 17:16 המועצה לצרכנות          re:re:ביטול כרטיסי טיסה
6/1/2019 11:54 הודיה אהרוני             re:re:re:ביטול כרטיסי טיסה
6/1/2019 11:54 הודיה אהרוני             re:re:re:ביטול כרטיסי טיסה
6/1/2019 11:54 הודיה אהרוני             re:re:re:ביטול כרטיסי טיסה
6/1/2019 12:00 הודיה אהרוני             re:re:re:ביטול כרטיסי טיסה
6/1/2019 12:03 הודיה             re:re:re:ביטול כרטיסי טיסה
6/1/2019 15:28 המועצה לצרכנות                re:re:re:ביטול כרטיסי טיסה