חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

מוצר לא נכון
מחבר:רוני (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:03/01/2019
שעה:13:29:24

הזמנתי דרך הטלפון מוצר (שטיח) עם משלוח ושילמתי באשראי. השטיח הגיע בגודל לא נכון. בעל העסק ניסה לטעון שזו טעות חסרת חשיבות, בהמשך שאחזיר את השטיח על חשבוני וכעת טוען שיחזיר לי את עלות המשלוח אבל שאני צריכה לשלם עוד 20% מגובה העעסקה כדי לקבל את השטיח בגודל שהזמנתי. זה ממש סיפור לשלוח חזרה שטיח דרך הדואר ואני לא סומכת עליו שיחזיר לי את עלות המשלוח ולא רוצה להוסיף כסף כדי לקבל את המוצר בגודל הנכון. לדעתי הוא עושה זאת כדי שאתייאש ואוותר. מה ניתן לעשות? תודה
3/1/2019 13:29 רוני מוצר לא נכון
4/1/2019 09:42 המועצה לצרכנות    re:מוצר לא נכון