חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:ייעוץ לגבי ריהוט
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:03/01/2019
שעה:13:12:20

ליאורה שלום רב,
במקרה של מוצר שסופק לצרכן כשהוא פגום, יחולו הוראות חוק המכר.
הוראות חוק המכר מחייבות את הצרכן לאפשר לבית העסק לרפא את הפגם, דבר אשר אכן עשיתם, אך במקרה שבו לא ניתן לרפא את הפגם, עליו לספק מוצר חדש ותקין תוך זמן סביר, או לבטל את העסקה כולה.
על כן, משלא עלה בידי בית העסק לבצע את התיקון, והוא אינו מספק מוצר תקין תוך זמן סביר, אתם בהחלט רשאים לדרוש את ביטול העסקה כולה.
3/1/2019 12:06 ליאורה וייס ייעוץ לגבי ריהוט
3/1/2019 13:12 המועצה לצרכנות    re:ייעוץ לגבי ריהוט
3/1/2019 13:59 ליאורה       re:re:ייעוץ לגבי ריהוט
3/1/2019 17:02 המועצה לצרכנות          re:re:ייעוץ לגבי ריהוט
4/1/2019 13:44 ליאורה             re:re:re:ייעוץ לגבי ריהוט
6/1/2019 09:07 המועצה לצרכנות                re:re:re:ייעוץ לגבי ריהוט