חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

כללי
מחבר:רונית (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:03/01/2019
שעה:13:09:03

שלום רב,

בהמשך לפנייתי הטלפונית מהיום 3.1.19 למשרדכם הוצע לי כי אכתוב לכם הודעה בכתב וכך אני עושה.
באמצע חודש נובמבר בעלי אלעד כץ עשה הזמנה באתר "אאוטלט מותגים" והזמין נעלי ספורט אשר את התשלום פרס לשני תשלומים. שבועיים לאחר מועד ההזמנה ניסה בכל דרך אפשרית להשיג את שירות הלקוחות של חברה זו עם באמצעות הטלפון או המייל ולא למותר לציין כי כל נסיונותיו עלו בתוהו. לא רק שהם לא עונים השיחות עוברות באופן אוטומטי למוקדנים הודעות המייל לא נענות ואין לנו שום דרך להתקשר איתם ולהבין מה קרה עם המוצר.
בדיקתנו בחברת האשראי (ישראכרט) העלתה כי התשלום הראשון ירד. ומבירור טלפוני שבעלי עשה בחברת האשראי לגבי החזר הכסף/זיכוי נאמר לו כי לא ניתן להחזיר את התשלום הראשון וניתן לזכות רק את התשלום השני שלא ירד.
אני מבקשת לבדוק במקרה דנן שהמוצר לא סופק איך אפשר להעביר לחברה כזו כסף וזאת אחרי שיידענו את חברת האשראי בדבר אי קבלת המוצר?
ומה עלינו לעשות כדי לקבל את התשלום הראשון. מבדיקה קלה בגוגל בלינק הבא https://finance.walla.co.il/item/3163714 נראה כי חברה זו מרמה אנשים וכי הוגשו תלונות במשטרה על ידי צרכנים. אודה על תשובתכם.
רונית
rpinhas@caspilaw.com
3/1/2019 13:09 רונית כללי
4/1/2019 09:40 המועצה לצרכנות    re:כללי