| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 03/01/2019 |
| שעה: | 08:49:11 |
|
שלום רב אנה,
לא ציינת כיצד בוצעה העסקה- האם במכר מרחוק, דהיינו, עסקה הנעשית בשיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים או עסקה פרונטלית?
האם מדובר בהזמנה מיוחדת שהיצור בו הוחל?
היה ומדובר בעסקה פרונטלית, הרי שעל פי תקנות ביטול עסקה, קמה לצרכן זכות לבטל את העסקה, בין היתר, בריהוט, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר בניכוי 5% או 100 ש"ח הנמוך מבניהם, ובלבד שהמוצר לא יוצר במיוחד בעבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות.
על כן, היה ויש ברשותך ראיות התומכות בטענתך לפיה המוצר טרם הוחל ביצור, ניתן לדרוש מבית העסק לבטל את העסקה בהתאם לקבוע בדין, כמפורט לעיל, בניכוי 5% או 100 ש"ח מסכום העסקה. |
|
|