| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 02/01/2019 |
| שעה: | 08:46:53 |
|
דורון שלום רב,
על פניו, ההתנהלות אינה תקינה.
יש להעביר לבית העסק פנייה בכתב ולציין כי בוצעה הטעיה לגבי עלות המוצר, וכן עבירה לכאורה על הוראות סעיף 17ב לחוק הגנת הצרכן, המחייב בית עסק להציג לצרכן את המחיר הכולל של העסקה.
ההטעיה כאמור, מזכה את הצרכן בביטול עסקה ללא דמי ביטול.
גם אם נתעלם מההטעיה, משלא בוצעה התחלת עבודה כלשהי, תקנות ביטול עסקה מאפשרות את ביטול העסקה בכפוף לתשלום דמי ביטול בסך שלא יעלה על 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם. |
|
|