חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:בנקאות
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:02/01/2019
שעה:08:33:39

איתי שלום רב,
ראשית יש לנסות ולקבל מלשושת הגופים - החברה שמספקת את שירות "הקאשבק", הבנק, וחברת האשראי, תגובה בכתב לטענותיך, ואז, בהתאם לתגובות ישל פנות לגופי הפיקוח.
על פניו, נראה כי מקור הבעיה הנו בחברת האשראי, אשר מבצעת חיוב של סכום ללא עסקה, כך שתגובתה הנה החשובה ביותר, ועל כן בעניינה יש לפנות לבנק ישראל, ליחידה לפניות הציבור, לאחר שהעברת פנייה לנציב התלונות בחברת האשראי.
ניתן לפנות לבנק ישראל באמצעות הקישור הבא:
https://www.boi.org.il/he/ConsumerInformation/PublicEnquiries/Pages/Default.aspx
בהחלט סיטואציה מתסכלת, אך לצערי, אין פתרון פשוט יותר במקרה זה.
1/1/2019 20:14 איתי בנקאות
2/1/2019 08:33 המועצה לצרכנות    re:בנקאות