חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:עיכוב בקבלת מוצר
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:02/01/2019
שעה:08:23:00

דניאל שלום רב,
כאשר בית העסק אינו מספק את המוצר בהתאם לתנאים שהובטחו, הדבר מהווה לכאורה, הטעיה לגבי תנאי העסקה ומועד האספקה.
בנסיבות אלו רשאי הצרכן לבטל את העסקה ללא דמי ביטול עקב ההפרה, וכן, במקרה בו מדובר בסיטואציה שגרמה לו נזקים כלכלים מוכחים, רשאי לדרוש פיצוי בגין נזקים אלו מבית העסק.
1/1/2019 14:28 דניאל עיכוב בקבלת מוצר
2/1/2019 08:23 המועצה לצרכנות    re:עיכוב בקבלת מוצר