חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:טלויזיה פגומה
מחבר:גל (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:01/01/2019
שעה:11:19:32

היי, תודה על המענה המהיר.

החשש שלי, הוא שאתן להם להחליף את הכרטיס ולאחר מכן עדיין תתרחש תקלה. במצב כזה, הם יסרבו, ככל הניראה, להחליף לי את הטלוויזיה ו"ישלחו אותי" לנטפליקס (למיטב הבנתי מהשיחות עמם עד כה). מהמצב הזה אני מפחד - כי ברור לי שאכנס למשחק "פינג-פונג" בין שני הגופים הללו, כשאף אחד מהם לא לוקח אחריות. במצב כזה אני אכן נמצא בסיטואציה בה המוצר שניתן לי אינו תקין, ואינו תוקן תוך זמן סביר?

תודה שוב,

גל
1/1/2019 11:06 המועצה לצרכנות re:טלויזיה פגומה
1/1/2019 11:19 גל    re:re:טלויזיה פגומה