מחבר: | עוז יוסף (לשליחת דואר אלקטרוני) |
תאריך: | 01/01/2019 |
שעה: | 10:52:50 |
|
שלום
לפני כחודשיים הזמנתי טכנאי לטובת בדיקת הרשת הביתית של בזק, הטכנאי היה אמור להגיע יום אחרי בשעות הצהריים, לאחר שעבר השעה שנקבע יצרתי קשר עפ בזק שבתגובה ענו שהטכנאי בוטל ללא הודעה מצידם
לאחר בדיקה שלהם הבינו שעשו טעות ןהציעו לי פיצוי של שבוע ללא עלות
לאחר בדיקה הבנתי שמגיע לי קצת יותר והגשתי בקשה לפיצוי בסך 600 ש"ח , לאחר שבוע יצרו איתי קשר בתגובה שאכן מגיע לי הפיצוי ושאלו לאופן העברת הכסף (במסגרת החשבון או צ'ק בנקאי) ביקשתי שישלחו לי צ'ק והם טענו שזה יקח עד 30 יום ) האישור ניתן ב29.11
כאמור עברו כבר 60 יום
האם אני רשאי לתבוע על הזמן שעבר?
|
|
|