חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:מוצר פגום
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:01/01/2019
שעה:11:10:36

שלום וברכה גבי,

יש רגליים לעמדת בית העסק באשר לתום תקופת אחריות היצרן, והן לעניין הדרישה להעמיד את המוצר לתיקון לפי דרישת בית העסק, כקבוע בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה). גם פרק הזמן הרב שחלף מבלי שטרחת לממש את זכותך להחלפת הסוללה אינו פועל לטובתך לעניות דעתנו. נסה לבוא בדברים עם בית העסק, בטענה שהיתה התחייבות שלהם להחלפת הסוללה כנטעם בפנייתך, ומדובר בהתחייבות עצמאית שאינה תלויה באחריות היצרן, במטרה למצוא פתרון לפרשה לשביעות רצון שני הצדדים.
1/1/2019 10:26 גבי מוצר פגום
1/1/2019 11:10 המועצה לצרכנות    re:מוצר פגום