חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:חברת מעליות שלא עומדת בהסכם השרות
מחבר:המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:01/01/2019
שעה:10:44:22

שלום וברכה,

יש להניח כי אין המדובר בתקופה של השנה הראשונה ממועד התקנת המעלית, לפיכך עליכם לעיין בהסכמות שבין הצדדים, לרבות חוזה ו/או תקנון בית העסק וכיוצ"ב. אין זה מן הנמנע כי בית העסק יהיה חב בפיצוי בגין נזק מוכח שנגרם לכם במקרה של הפרה של ההסכמות שבין הצדדים. תביעה שכזו יש להגיש בהתאם לדיני הנזיקין/החוזים (הפרת הסכם). מכל מקום מוטב בשלב הראשון לפנות בכתב לבית העסק לאור האמור לעיל, בדרישה לקיים את הוראות ההסכם, לתקן את הדרוש תיקון לאלתר וללא כל דיחוי נוסף, וכן בדרישה לפיצוי בגין נזק סביר בנסיבות.
1/1/2019 07:28 וועד בית חברת מעליות שלא עומדת בהסכם השרות
1/1/2019 10:44 המועצה לצרכנות    re:חברת מעליות שלא עומדת בהסכם השרות