28/1/2023 07:26 |
הילה |
 | מחבר: | הילה (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 28/01/2023 | שעה: | 07:26:56 |
| קניתי מיזרון קשיח עם אחריות לעשר שנים. לאחר חודשיםם המזרון נהיה רק ועם שקעים. פניתי לחברה הם הסכימו להחליף אבל דרשו שאשלם הובלה 350 שח. עברה שנה וחצי ושוב המזרון עם שקעים. לפני שאני פונה אליהם אני רוצה לברר האם על פי חוק, אני אמורה לשלם את ההובלה? | |
|
|
|
27/1/2023 19:38 |
יוסי |
 | מחבר: | יוסי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 27/01/2023 | שעה: | 19:38:42 |
| דרושים למספר משרות מהבית!
*כל הארץ*
המשרות הן בקלדנות,כתיבה,הזנת תוכן ונתונים,תמלול,סקרים באימייל
10-20 אלף,לא נדרש ניסיון
השאירו פרטים בהודעה בוואטספ 0587338281 | |
|
|
|
27/1/2023 14:32 |
נוהא |
 | מחבר: | נוהא (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 27/01/2023 | שעה: | 14:32:27 |
| הבת שלי עברה החלקה ששרפה לה את השיער בקצוות ושיער לא חלק יש חלקים שנשארו מתולתלים,בעלת המכון מנהלת עמוד באינסטגרם והפרסומים שלה מבטיחה שיער חלק כמו משי,הבת שלמה 1800ש"ח כשפנינו לבעלת המכון דרשה ממנה עוד 600 לתיקון לא הסכמנו לשלם יותר מצד אחד שלא תעשה לה נזק יותר לשיער מצד שני זה המון כסף והיינו אמורות לקבל תוצאה מהפעם הראשונה
התחילה לתת כל מני תירוצים מופרכים מה אפשר לעשות | |
|
|
|
26/1/2023 12:17 |
אבישי |
 | מחבר: | אבישי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 12:17:51 |
| מזה שבוע נעשים נסיונות לנייד קו פריפייד, מחברה אחת לאחרת, אבל כל פעם הניוד נכשל בטיעון שהקו חסום לניוד כי מדובר ב״חשבון עסקי״.
בחברה ממנה מבקש להתנייד, הפנו אותי מאחד לשני, כולל דרישה לטעון את הקו בסכום מינימלי, אך שום דבר לא עזר ועדיין כל נסיון מצד החברה אליה מבקש לנייד, נחסם. מה אפשר חעשות ולמי אפשר לפנות? | |
|
|
|
26/1/2023 13:03 |
משה |
 | |
|
27/1/2023 07:44 |
אבישי |
 | |
|
27/1/2023 12:15 |
משה |
 | |
|
27/1/2023 11:04 |
זוהר |
 | מחבר: | זוהר (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 27/01/2023 | שעה: | 11:04:52 |
| האם יתכן??חתמתי על טפסי השיפוי ושלחתי אליהם לפני חמש שנים!!!הכסף הועבר רק השבוע.1000 ש"ח( פיצוי מקורי) ללא ריבית והצמדה.החוק לצידי?מה אני עושה?אודה לתשובה מפורטת עם פירוט סעיפי חוק השומרים על זכויותי.
( למותר לי לציין שהתנהלתי בתום לב ונלחמתי במלחמת ההתשה שהעבירו אותי,לאורך השנים .המפקח על הביטוח מתערב במחדל הזה לכאורה?
תודה. | |
|
|
|
27/1/2023 08:21 |
יקיר |
 | מחבר: | יקיר (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 27/01/2023 | שעה: | 08:21:20 |
| שלום רבב אני לקוח של חברת פלאפון משהו כמו 4 שנים עכשון התחילו להטריד ולהיתקשר ממוקד מכירות ללא סוף כול יום בין שיחה אחד עד 3 שיחות ביום וכך זה כול יום מבקש רבב לדעת לי ליפנות על מנת לטפל בבעיה זו | |
|
|
|
26/1/2023 16:16 |
זוהר |
 | מחבר: | זוהר (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 16:16:50 |
| שלום מכובדי
מבלי לפגוע בזכויות
חברת משלוחים ידועה פרסמה שכל מי שמוריד את האפליקציה שלה,ומזמין דרכה במסעדות וכו מקבל הטבה/ מתנה 50 ש"ח בהזמנה ראשונה!( זה יורד מהסכום לתשלום כאשר משלמים בקופה באתר האינטרנט שלהם).
הורדתי את האפליקציה,נרשמתי,בחרתי מה להזמין לאכול,ואז מסתבר יורד מהתשלום רק,25 ש"ח,וה25 שח הנותרים זה למימוש,רק בהזמנה הבאה.) התניית שירות בשירות לכאורה).
האם יש כאן הטעיית צרכנים לכאורה? עילה לתביעה? על.פי איזה סעיף בחוק?
יש גם עילה לתובענה ייצוגית?
תודה | |
|
|
|
26/1/2023 14:10 |
לילי ברזילי |
 | מחבר: | לילי ברזילי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 14:10:57 |
| שלום רב,
ביום 11.6.22, התקשרתי עם חדר כושר מסויים.
המנוי הינו ללא תקופת זמן מוקצבת ומחוייב כל חודש בסכום קבוע למפרע ע"ח החודש הבא (בכל חודש מחייבים מראש עבור החודש העוקב).
ביום 25.1.23 ביקשתי לבטל את ההתקשרות שכן אין לי שימוש במנוי. הם מנגד טענו שאין בעיה לבטל אך הם מחייבים את החודש העוקב מתוקף חוק הגנת הצרכן "30 ימי התראה".
אני מנגד טענתי ש 30 ימי ההתראה מתיקון 37 לחוק מתייחסים למנוי שהוא לתקופה קצובה ופה אנו לא נמצאים במקום הזה.
מנגד הם שלחו לי מסמך שחתמתי עליו (כמובן ששלחו את זה לנייד תוך כדי שהנציגה איתי על קו הטלפון וחתמתי מבלי לקרוא).
במסמך יש סעיף שאומר כך:"תקופת החברות בין הצדדים הינה לתקופה בלתי מוגבלת אשר תבוא לסיומה לאחר הודעת ביטול מטעם הלקוח אשר יכולה לבוא בכל שלב לפי תנאי הביטול בהתראה של חודש מראש"
רציתי לדעת מה גובר? חוק הגנת הצרכן- עסקה מתמשכת סעיף 13ד, או הסעיף הזה בחוזה? | |
|
|
|
11/1/2023 19:58 |
יצחק |
 | מחבר: | יצחק (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 11/01/2023 | שעה: | 19:58:44 |
| שלום קנינו תנור דרך הטלפון
לאחר כיום התנור הגיע והמשלוחן פתח את האריזה ראינו את התנור והוא לא היה לשביעות רצוננו התקשרנו לחנות והם אמרו לנו שעל ביטול עסקה הם גובים חוץ מ100 שקלים גם את עלות המשלוח למרות שהופיע שהמשלוח חינם וגם מכיוון שהאריזה נפתחה והקלקר והניילון העוטף לא שלמים אף על פי של חיברנו לחשמל וגם כל שאר האריזות והמדבקות שעל התנור לא נגענו הם גובים פחת של 30% רציתי לדעת האם הדרישות האלו על פי חוק.
תודה | |
|
|
|
11/1/2023 20:10 |
יצחק |
 | |
|
12/1/2023 10:35 |
המועצה לצרכנות |
 | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 12/01/2023 | שעה: | 10:35:16 |
| יצחק שלום,
בשונה מקנייה פרונטלית (בה חיבור לחשמל מאיין את הזכות לביטול), בקניית מוצר במכר מרחוק (בטלפון במקרה שלך), אין כל רלוונטיות לשימוש ולחיבור.
על כן, מותר להם לגבות דמי ביטול מקסימאליים של חמישה אחוזים מסך העסקה או מאה שקלים, הנמוך מבניהם.
מדוע הם גובים פחת בכלל? הם יכולים לגבות פחת רק כאשר אתה זה שגרמת לנזק. האם כך הם פני הדברים?
אם לא, יש כאן הטעיה על תנאי הביטול, כמו גם על טיב ומהות השירות, ועל כן אתה אמור, על פניו, לקבל מהם השבה מלאה. | |
|
|
|
12/1/2023 11:27 |
יצחק |
 | מחבר: | יצחק (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 12/01/2023 | שעה: | 11:27:14 |
| אין למוצר שום נזק השאלה האם מכיוון שהניילון שעוטף מבחוץ את התנור קרוע והקלקר שעוטף מבחוץ שבור זה סיבה שלא אוכל להחזיר את המוצר רק בניכוי פחת או שאני יכול להחזיר את המוצר כמו שהוא עם הניילון קרוע והקלקר השבור כיוון שזה רק חלק מהאריזה. | |
|
|
|
17/1/2023 14:39 |
המועצה לצרכנות |
 | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 17/01/2023 | שעה: | 14:39:51 |
| לא, מה שתיארת הוא לא בגדר פחת. | |
|
|
|
19/1/2023 09:34 |
יצחק |
 | מחבר: | יצחק (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 19/01/2023 | שעה: | 09:34:11 |
| יצרתי קשר עם החנות והם לא מוכנים לבטל את העסקה של קניית התנור מכיוון שהוא נפתח אף על פי שלא נעשה בו שימוש כלל ואין בו נזק ואף שאמרתי להם שזה בניגוד לחוק שהם לא מוכנים לקבל את התנור חזרה ולהחזיר את כספי בניכוי המגיע להם לפי החוק,
מה אני יכול לעשות עכשיו בכדי שאוכל להחזיר את התנור ולקבל את כספי חזרה.
תודה | |
|
|
|
22/1/2023 15:50 |
המועצה לצרכנות |
 | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 22/01/2023 | שעה: | 15:50:59 |
| הגש תלונה באתרנו:
https://www.consumers.org.il/category/complaint-form
אנא שמור תיעוד מפנייתך אליהם, צרף אותו לפנייתך אלינו. | |
|
|
|
26/1/2023 13:04 |
יצחק |
 | מחבר: | יצחק (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 13:04:21 |
| שלום,
פנו אלי חזרה מהחנות ובביטול עסקה הם רוצים לגבות דמי המשלוח מהחנות אלינו למרות שבקניה היה כתוב שהמשלוח חינם. האם זה לפי החוק? | |
|
|
|
26/1/2023 13:59 |
משה |
 | מחבר: | משה (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 13:59:07 |
| לא. זה מה שחוק הגנת הצרכן אומר בנוגע לדמי הביטול של 5%:
(ד) בסעיף זה, "דמי ביטול" - לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שלטענת העוסק הוצאו על ידו או שהוא התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בחוזה, או בשל ביטולה.
שים לב שהובלה בחזרה על פי החוק היא על חשבונך, ואולי זו הסיבה שהם רוצים לגבות את הסכום, אם אתה רוצה שהם יובילו. אין לי קשר למועצה. | |
|
|
|
26/1/2023 13:22 |
shlomo |
 | מחבר: | shlomo (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 13:22:12 |
| מהי תקופת זמן ההמתנה המרבי מרגע פתיחת ההרשמה להגרלה מסחרית עד לביצוע ההגרלה בפועל ופרסום הזוכה ?[מידי חודש מתקיימת הגרלת ביניים - יצויין שלא מתפרסמים בה הזוכים - גם זה חוקי? | |
|
|
|
26/1/2023 12:21 |
יעקב מדר |
 | מחבר: | יעקב מדר (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 12:21:56 |
| כבר שבוע שלם שחברת משלוחים בר הפצה שלוש פעמים במהלך שולשה ימים שלחו לי הודעה ששליח מגיע היום ובפועל השליח לא הגיע השארתי להם הודעה בוואצאפ ואמרו שיבדקו שלוש פעמים הודעתם להם שאני שלחתי בדואר ואני מבקש החזר כספי והם טוענים שלא מגיע לי החזר כי השליחות לא תואמה לזמן ספציפי. האם זה נכון? שאחרי זילזול ועיכוב כזה אינני זכאי להחזר! | |
|
|
|
26/1/2023 11:29 |
Harry |
 | מחבר: | Harry (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 11:29:17 |
| היי,
יש לי זיכוי לרכישה באתר ביגוד ואני רוצה להשתמש בו לרכישה במבצע 1+1, אך נאמר לי שהזיכוי לא תקף במבצע הזה. האם חוקי?
תודה רבה. | |
|
|
|
26/1/2023 10:49 |
כרמלה |
 | מחבר: | כרמלה (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 10:49:15 |
| קיבלתי במתנה בגדי ילדים ממותג ישראלי. יש לי פתק החלפה. אני רוצה לקבל החזר כספי ולא זיכוי. איך עושים את זה?
בנוסף, יש לי גם זיכוי מאותה רשת שאני מעדיפה להמיר להחזר כספי. זה אפשרי?
תודה | |
|
|
|
26/1/2023 08:59 |
באר שבע |
 | מחבר: | באר שבע (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 08:59:00 |
| היי בצעתי עסקת רכישה באינטרנט של נעל במבצע אחרי 4 ימים מהרכישה קיבלתי הודעה מבית העסק שנוא ביטל את העיסקה מאחר ואין את הנעל במלאי, האם זה תקין? | |
|
|
|
26/1/2023 08:53 |
יהושע |
 | מחבר: | יהושע (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 08:53:00 |
| שכחתי לציין במדובר בכונן איחסון SSD של 1 טרה בייט ושעקבות התקלה אבד לי המון מידע חשוב שלא ניתן לשיחזור כי המוצר לא ניתן לתיקון. | |
|
|
|
26/1/2023 08:16 |
יהושע |
 | מחבר: | יהושע (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 08:16:32 |
| שלום
רכשתי מוצר בסניף KSP באילת בסכום של 568 ש"ח בתאריך 21/08/20
למוצר יש אחריות ל 5 שנים , השבוע המוצר התקלקל ונשלח לבדיקה במעבדה של KSP
במסגרת האחריות , לאחר בדיקת המוצר נאמר לי שהמוצר לא ניתן לתיקון ושאקבל זיכוי כספי מלא
לקניה בסניף.
שהגעתי לממש את הזיכוי בסניף קרית אונו אמרו לי שלא ניתן לקבל זיכוי כספי בגלל שהמוצר
ניקנה באילת אלה לקבל מוצר חלופי כי אין להם את המוצר שקניתי.
1. האם זה נכון שאני לא יכול לקבל זיכוי כספי לקניה בסניף ? (מדגיש זיכוי לקניה בסניף ולא זיכוי כספי)
2. האם הם יכולים לאלץ אותי לקבל מוצר חליפי שאני לא רוצה ?
| |
|
|
|
24/1/2023 13:37 |
מר. רובוט |
 | מחבר: | מר. רובוט (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 24/01/2023 | שעה: | 13:37:13 |
| שלום, אני עובד סופרמרקט מסוים.
במעמד קניית מוצר בסופר כאשר על המוצר מצוין מחיר נמוך מזה המעודכן במערכת סרבו לעדכן את המחיר ונאמר לי "הנחיית הסופר היא לא לעדכן מחירים עבור עובדים"
ידוע לי שהדבר אינו חוקי.
שמרתי את המוצר ואת הקבלה ובכוונתי לתבוע לאחר שאסיים את עבודתי, מכיוון שאני לא מעוניין לקבל סנקציות או להיות מפוטר בעילת שקר כלשהי בשביל שקל.
אני רק רוצה לברר שאוכל לתבוע בעתיד בלי הגבלת זמן, ובמידה וזה יקרה עם מוצרים אחרים, גם עבור המוצרים האחרים. | |
|
|
|
26/1/2023 07:42 |
rb |
 | מחבר: | rb (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 07:42:26 |
| הקפצה, אפשר תשובה? למה מדלגים על הרבה הודעות?(חוץ משלי) | |
|
|
|
26/1/2023 00:49 |
מיכל |
 | מחבר: | מיכל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/01/2023 | שעה: | 00:49:53 |
| קניתי מזרון מחברת סימנס, בהתחלה היה מעולה אבל אחרי שלושה שבועות נוצר לי שקע במזרון. כתוב לי על הקבלה שיש לי אחריות שנה של החנות וחמש שנים של החברה. רציתי לדעת במסגרת האחריות, מה היא כוללת? האם מחוייבים לתת כסף חזרה או לתת לי מזרון אחר? מה מגיע לי לדרוש? בפירוט האחריות שעל המזרון כתוב "האחריות אינה כוללת טביעות גוף נורמליות עד לעומק של 3.8 ס"מ". אציין שהשקע עדיין לא בעומק של 3.8 ס"מ. יש לי מבנה גוף קטן ורזה מאוד, פחות מ50 ק"ג.... זה עדיין לא שקע עד כדי כך...
אשמח לתשובה. תודה מראש! | |
|
|
|
25/1/2023 22:17 |
איליה |
 | מחבר: | איליה (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 25/01/2023 | שעה: | 22:17:41 |
| לפני טיפה יותר משנה קנינו דירה בבניין עם צובר גז מרכזי, כאשר ידענו שבבניין זה אנחנו נהייה היחידים על צובר הגז המרכזי, כיוון ששאר הדיירים עברו לבלוני גז, וכאשר העברנו בעלות על הדירה שילמנו 629 שקלים לחברת הגז על שירות וחלקים כדי לחבר אותנו לצובר גז המרכזי, בידיעה שאנחנו היחידים. היום התקשרו אלינו להודיע כי מנתקים אותנו מחר מצובר הגז בטענה שזה לא משתלם להם לתחזק מונה גז יחיד, ושעלינו לשלם סביבות ה-600 שקל בשביל שירות והתקנת בלוני גז אם אנחנו רוצים שיהיה גז, כמובן שהתלוננו שזה לא הגיוני שמודיעים לנו בהתראה כל כך קצרה שמנתקים אותנו, וכי למה עכשיו הם נזכרו שזה לא משתלם להם (איפה הם היו לפני שנה כששילמנו 629 שקלים על חלקים והתקנה). כמובן שהם ירדו מלנתק אותנו מחר, ושהם קודם ישלחו לנו מכתב במייל (שכמובן עדיין לא הגיע). השאלה האם אפשר לעשות משהו בנידון, הם ניתן לסרב לניתוק, האם ניתן לבקש מהם פיצוי או התקנת בלונים בחינם?
תודה איליה | |
|
|
|
24/1/2023 09:15 |
אנונימיצ |
 | מחבר: | אנונימיצ (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 24/01/2023 | שעה: | 09:15:05 |
| היי
הזמנתי נעליים מאתר אופנה,ֶ
המחיר באתר היה בשקלים ואני קיבלתי את הנעליים עם המחיר ביורו בלבד
האם אני זכאית לקבל את המוצר המחיר של היורו או מכיוון שהוא היה מוצג באתר בשקלים לא מגיע לי? תודה | |
|
|
|
25/1/2023 21:58 |
אנונימית |
 | |
|
|