| 3/2/2022 19:05 |
דמיטרי |
 | | מחבר: | דמיטרי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 03/02/2022 | | שעה: | 19:05:24 |
| שלום רב,
אשמח לדעת כיצד והיכן אני יכול להתלונן על חברת מעליות שעשו בבניין שלנו שיפוץ מעלית בצורה לקויה. | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:58 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 08:58:20 |
| דמיטרי שלום,
יש לפנות לועד הבניין על מנת שהוא יתנהל ראשית מולם. במידה והעניין לא מסתדר, יש להגיש תלונה אצלנו באתר (בידיעה ובהסכמת הדיירים כמובן):
https://www.consumers.org.il/category/complaint-form | |
|
|
|
| 6/2/2022 12:03 |
דמיטרי |
 | | מחבר: | דמיטרי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 12:03:58 |
| אני ועד הבית בבניין.
האם אני חייב לבקש הסכמה של הדיירים על מנת להגיש תלונה אצלכם בגין שיפוץ מעלית לקוי? | |
|
|
|
| 6/2/2022 13:48 |
המועצה לצרכנות |
 | |
|
| 6/2/2022 10:30 |
markjhon123 |
 | |
|
| 6/2/2022 13:48 |
המועצה לצרכנות |
 | |
|
| 5/2/2022 12:27 |
ישראל |
 | | מחבר: | ישראל (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 05/02/2022 | | שעה: | 12:27:30 |
| שלום רב,
נכנסנו לפאב באקראיות אני ובת זוגתי, נאמר לי בכניסה למינימום הזמנה לסועד עומדת על 100 שח- הסכמתי. הייתי בטוח שאני אגיע לסכום הזה.
התיישבו 20 דק והבת זוג שלי רצתה ללכת - לא אהבה את המוזיקה והואוכלוסייה. הגעתי סהכ לכ-50 שח
מבין את הפורמט הכלכלי של המסעדה, למרות שסהכ התיישבתי לכמה דק.
ביקשתי זיכוי ואני אקח אותו ב*טייק אוואי*
הפאב חייב אותי על 200 שח ובקבלה רואים קנייה של 50 שח.
האם זאת הילה לתביעה? לא לקבל אפילו זיכוי??
בעל העסק טען שזה היום הכי עמוס שלו והוא חייב לקחת מינימום של 100 לאיש,בדיוק בגלל זה היה עדיף לו שאני אעשה את ההזמנה ביום אחר שלא עמוס. ככה פשוט הבנתי שזה לא קשור כבר למינימום סועד והמקום ניסה להתנער מאחריות. | |
|
|
|
| 6/2/2022 09:04 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 09:04:33 |
| ישראל שלום,
אין כאן עילה לתביעה. לו היו מסתירים ממך, בהגיעך למקום, את סוגיית המינימום, הרי שהייתה כאן הטעייה על תנאי השירות.
ידעת על הדבר הזה, וזה כמו חוזה שנכרת ביניכם.
באשר לזיכוי, היכן רשום שהוא מחויב לתת? זה מופיע במסמך המדיניות/ תקנון של החברה? | |
|
|
|
| 3/2/2022 14:17 |
בתיה |
 | | מחבר: | בתיה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 03/02/2022 | | שעה: | 14:17:51 |
| שלום רב,
אשמח לתשובותיכם..
סגרנו נופש עבור שלושה אנשים מטעם חברת נופשים. אמרו לנו שחדר של שלושה עולה סכום זול יותר לעומת חדר של שניים וביקשנו חדר של שלושה.
לאחר כמה ימים מיום ההזמנה שניים מתוך השלושה קיבלו תשובה חיובית לקורונה ונאמר לנו שבמקרה כזה מחזירים את הסכום בניכוי של 5%. האדם השלישי כן נסע לנופש ולפי החלטת בעלי הנופש הוחלט לשים אותה בחדר של שניים אף שחזרה וביקשה ואמרה ששילמה עבור חדר של שלושה ולא של שניים נאמר לה שזה בסדר.
עכשיו כשהשניים האחרים מבקשים את ההחזר הכספי שלהם, נאמר להם שמורידים להם 200 ש"ח נוספים ושנקזז את זה מול האדם השלישי שישן בחדר של שניים.
מציינת שוב שלפי העיסקה האדם השלישי ביקש חדר של שלוש ואף שילם על חדר של שלוש ולא של שניים.
האם מותר להם לעשות דבר כזה? מה ניתן לעשות במצב הזה? למי לפנות? מה החוק אומר?
תודה מראש! | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:56 |
המועצה לצרכנות |
 | |
|
| 3/2/2022 14:18 |
בתיה |
 | | מחבר: | בתיה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 03/02/2022 | | שעה: | 14:18:01 |
| שלום רב,
אשמח לתשובותיכם..
סגרנו נופש עבור שלושה אנשים מטעם חברת נופשים. אמרו לנו שחדר של שלושה עולה סכום זול יותר לעומת חדר של שניים וביקשנו חדר של שלושה.
לאחר כמה ימים מיום ההזמנה שניים מתוך השלושה קיבלו תשובה חיובית לקורונה ונאמר לנו שבמקרה כזה מחזירים את הסכום בניכוי של 5%. האדם השלישי כן נסע לנופש ולפי החלטת בעלי הנופש הוחלט לשים אותה בחדר של שניים אף שחזרה וביקשה ואמרה ששילמה עבור חדר של שלושה ולא של שניים נאמר לה שזה בסדר.
עכשיו כשהשניים האחרים מבקשים את ההחזר הכספי שלהם, נאמר להם שמורידים להם 200 ש"ח נוספים ושנקזז את זה מול האדם השלישי שישן בחדר של שניים.
מציינת שוב שלפי העיסקה האדם השלישי ביקש חדר של שלוש ואף שילם על חדר של שלוש ולא של שניים.
האם מותר להם לעשות דבר כזה? מה ניתן לעשות במצב הזה? למי לפנות? מה החוק אומר?
תודה מראש! | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:56 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 08:56:33 |
| בתיה שלום,
מתיאורך עולה כי לאורה יש כאן הטעיה על תנאי השירות. האם נאמר/נכתב בחוזה ההתקשרות משהו לגבי ההעברה לחדר אחר והורדת הכסף? הרי את עשית עסקה מולם ואת לא אמורה להתקזז ולהתחשבן איתה, זה לא "בזאר טורקי".
אנא הגישי תלונה באתרנו וננסה לעזור.
| |
|
|
|
| 3/2/2022 12:50 |
אני |
 | | מחבר: | אני (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 03/02/2022 | | שעה: | 12:50:28 |
| | רכשתי סדרת טיפולי הסרת שיער בלייזר, שילמתי מראש ולאחר הטיפול החמישי המכון נסגר. אין לי תשובות מאף אחד אני גיליתי במקרה על הסגירה. איך ניתן לדרוש את כספי בחזרה? | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:52 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 08:52:30 |
| אני שלום,
כאשר המכון נסגר, צריך קודם כל לבטל באופן מיידי את התשלומים העתידיים.
יש כאן כשל תמורה, על פניו.
לצערנו, כפי שאת מתארת, שילמת מראש על העסקה. יש לבדוק אם החברה (לפי הח"פ) בהליך של חדלות פרעון.
עליך לנסות להשיג את הבעלים ולדרוש את כספך. את תיחשבי כנושה בכל הליך שיהיה, אם יהיה.
לא נשלה אותך, הסיכוי להשבת כספך הוא קלוש מאוד במידה והמקום נסגר ולא יהיה ממי להיפרע. | |
|
|
|
| 2/2/2022 23:27 |
אלון |
 | | מחבר: | אלון (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 23:27:32 |
| הזמנתי רכב בדצמבר 2021, שילמתי מקדמה. בפברואר 2022 התקשרו אליי לסגור עסקה כי הרכב הגיע לישראל . המחיר שהוצג הוא יותר יקר מחירון 2022. אני מציין כי לא נתנו לי אפשרות לשלם ב2021. השאלה אם ההעלאה הזאת חוקית...
אלון | |
|
|
|
| 3/2/2022 12:49 |
משה |
 | | מחבר: | משה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 03/02/2022 | | שעה: | 12:49:08 |
| כנראה שמופיע בהסכם שמחיר הרכב לא סגור עד לתשלום מלא. לדעתי, זה לא חוקי מכיוון שחוק הגנת הצרכן, שגובר על ההסכם, קובע כך:
2. (א) לא יעשה עוסק דבר – במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה – העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן – הטעיה);
32. (א) נעשתה עסקה והוברר כי נעשה לגביה מעשה או מחדל שיש בו משום הטעיה או ניצול מצוקה כאמור בסעיפים 2 ו-3, והם מהותיים בנסיבות הענין, ובהטעיה - אף אם לא העוסק היה המטעה, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך זמן סביר מהמועד שבו נודע לו על ההטעיה או מהמועד שבו נודע לו שפסק ניצול המצוקה, לפי העניין.
(תיקון מס' 26) תש"ע-2010
(ב) בוטלה עסקה כאמור בסעיף קטן (א), ישיב העוסק לצרכן, בתוך שבעה ימים מיום שקיבל הודעה על הביטול, את התמורה ששילם הצרכן בעד העסקה, באותו אופן שבו שילם הצרכן.
אין לי קשר למועצה. | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:49 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 08:49:22 |
| אלון שלום,
מה מופיע בדיוק בהסכם שנכרת ביניכם? הרי שילמת מקדמה בדצמבר על מחיר מסוים שנקבע, הלא כך? | |
|
|
|
| 24/10/2021 18:38 |
גיל |
 | | מחבר: | גיל (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 24/10/2021 | | שעה: | 18:38:04 |
| בנוגע לחובת הצגת מחיר, האם החובה הזאת חלה גם על דוכנים בשוק ?
הכוונה לשוק עירוני של פירות וירקות. תודה. | |
|
|
|
| 27/10/2021 12:12 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 27/10/2021 | | שעה: | 12:12:34 |
| שלום רב גיל,
עקרונית, תקנה 1 בתקנות הגנת הצרכן (כללים שונים לפרסום מחירי נכסים ושירותים), תשנ"א-1991, קובעת כי:
"הצגת מחיר של סוגי מצרכים מסויימים
1. (א) סוגי המצרכים המנויים בטור א' לתוספת יכול שמחירם יוצג באופן המצויין לצדם בטור ב', ולא על גבי המצרך עצמו או על גבי אריזתו, ובלבד שהצגת המחיר כאמור נראית לעין, ברורה וקריאה בדרך המאפשרת לכל אדם לדעת את מחיר המצרך."
בעיון בתוספת ניתן לראות סוגי המצרכים ודרכי הצגת המחיר,בין היתר, ירקות או פירות טריים בתפזורת, לנוחיותך מצ"ב הקישור לתקנות הגנת הצרכן (כללים שונים לפרסום מחירי נכסים ושירותים) :
https://www.nevo.co.il/law_html/law01/500_153.htm
| |
|
|
|
| 1/2/2022 09:39 |
ישי |
 | | מחבר: | ישי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 01/02/2022 | | שעה: | 09:39:35 |
| התשובה ברורה.
מה ניתן לעשות במקרה שבית עסק כזה או אחר אינו פועל ע"פ החוק?
בברכה, | |
|
|
|
| 2/2/2022 17:37 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 17:37:56 |
| | ניתן להגיש תלונה באתרנו וננסה לסייע. | |
|
|
|
| 2/2/2022 18:51 |
ישי |
 | | מחבר: | ישי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 18:51:05 |
| מעולה. תודה רבה.
תוכלו בבקשה להסביר על אופן הטיפול בתלונה?
מהם הסעדים העומדים לרשותכם ו/או לרשות הציבור?
מי אמון על אכיפת החוק?
בברכה והערכה,
ישי | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:47 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 08:47:03 |
| | עליך להגיש תלונה. זה מגיע למטפל/ת. יישלח מכתב. לצערנו, הכנסת לא ציידה אותנו בסמכויות אכיפה, זה נתון לרשות להגנת הצרכן. אמנם אנו לא יכולים להכריח בעלי עסקים לבצע פעולה כזו או אחרת, אך אנו מקווים שלאור ניסיון העבר, פנייה מאיתנו תעזור לך לבסוף. אם זה לא יצלח, ביכולתך לפנות לערכאה משפטית. | |
|
|
|
| 1/2/2022 16:33 |
קורל |
 | | מחבר: | קורל (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 01/02/2022 | | שעה: | 16:33:23 |
| | סגרנו חבילת אינטרנט וטלפון ביתי אצל ספק מוכר. מרגע סגירת החבילה החדשה החיובים גבוהים ממה שצריך להיות. גם אחרי הרבה טלפונים לשירות הלקוחות והבטחות לזיכוי ולמחיר שנסגר החיוב נשאר לא תקין כבר כמה חודשים. מה ניתן לעשות? האם יש דרך לטפל בנושא אחת ולתמיד? האם הדבר דורש תביעה? הגשת תלונה? | |
|
|
|
| 2/2/2022 17:59 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 17:59:50 |
| קורל שלום רב,
יש כאן הטעייה לכאורה על טיב השירות בדבר ההבטחות לזיכוי שלא מומשו לדברייך.
יש להגיש תלונה באתרנו וננסה לעזור.
במקביל- יש להגיש תלונה גם במשרד התקשורת (הרגולטור). | |
|
|
|
| 2/2/2022 23:39 |
קורל |
 | | מחבר: | קורל (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 23:39:00 |
| גם הזיכוי לא נעשה וגם המחיר לא שונה למחיר החבילה שנסגרה.
האם עלי לפנות לחברה ולידע על הגשת התלונה או שאפשר פשוט להגיש? | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:42 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 08:42:49 |
| | ראשית, יש לפנות לחברה. אם זה לא צולח, להגיש תלונה. | |
|
|
|
| 2/2/2022 19:50 |
ריבי |
 | | מחבר: | ריבי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 19:50:53 |
| הי
היום באתי לחנות בגדים להחליף חגורה שערכה פחות מ 50 שח,יש לציין שרציתי להחליף במוצר אחר ולא לקבל החזר כספי
המוכרת טענה שלא ניתן להחליף מוצר שערכו פחות מ 50 שח
יש לציין שהחוק הנל לא היה מצוין לייד הקופה אלא רק על החשבונית (בפועל יכלתי לדעת זאת רק לאחר הרכישה(
האם המוכרת צדקה בדבריה? | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:42 |
המועצה לצרכנות |
 | |
|
| 2/2/2022 19:50 |
ריבי |
 | | מחבר: | ריבי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 19:50:41 |
| הי
היום באתי לחנות בגדים להחליף חגורה שערכה פחות מ 50 שח,יש לציין שרציתי להחליף במוצר אחר ולא לקבל החזר כספי
המוכרת טענה שלא ניתן להחליף מוצר שערכו פחות מ 50 שח
יש לציין שהחוק הנל לא היה מצוין לייד הקופה אלא רק על החשבונית (בפועל יכלתי לדעת זאת רק לאחר הרכישה(
האם המוכרת צדקה בדבריה? | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:40 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 08:40:26 |
| ריבי שלום,
המועצה מטפלת בביטול ולא בהחלפה. החלפה אינה מעוגנת בחוק, ויש לפנות למדיניות החנות.
גם אם היית מבקשת לבטל, הרי שלא ניתן כי התקנות מדברות על מוצר שערכו עולה על 50 ש"ח. | |
|
|
|
| 31/1/2022 15:50 |
שלומי |
 | | מחבר: | שלומי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 31/01/2022 | | שעה: | 15:50:52 |
| שלום. אשמח לעזרה.
לפני כמעט חודשיים רכשתי ספה מהאתר של ACE. הספה הגיעה לאחר 17 ימי עסקים (אף על פי שהוצהר שתגיע עד 14). המוביל נתן טווח של 3 שעות ולבסוף גם איחר ב-4 שעות ולמיטב הבנתי אני זכאי לפיצוי.
לאחר שהמוביל הרכיב את הספה התברר שהוא הרכיב רגליים שונות ממה שהיה בהזמנה (נראות שונה + 4 רגליים במקום 6).
פניתי ל-ACE לגבי 2 התלונות - רגליים ואיחור המוביל.
לגבי הרגליים - הם פנו לספק והעבירו לי את תשובתו במייל שבו כתב להם שאכן הייתה טעות בהספקה וניתן לקבל פיצוי (טוסטר) או להמתין שבועיים שהמוביל יגיע לאיזור ויחליף את הרגליים.
לגבי איחור המוביל - הם נתנו לי טלפון של הספק להתנהל איתו ישירות.
שוחחתי עם הספק, גם לגבי הרגליים וגם לגבי האיחור.
לגבי הרגליים, הסברתי לו שאני מעדיף שישלחו את הרגליים אליי בדואר/אל סניף ACE ואני אאסוף וארכיב לבד- כי אני לא מעוניין להמתין שוב פעם למוביל שמאחר X שעות. אמר אין בעיה צודק ומקובל, נשלח לך.
לגבי האיחור - אמר הוא יפנה למוביל.
כמעט שלושה שבועות שבהם רדפתי אחרי אותו ספק - הודעות וואטספ וטלפונים.
לגבי הרגליים הוא כל פעם אומר "בעוד שבוע נשלח לך את זה בדואר".
לגבי האיחור - לבסוף הפנה אליי את המנהל של המובילים, התקשר אליי לטלפון ואותו אדם אמר שיגיע אליי הביתה למחרת כדי לפתור את הבעיה.
למחרת הוא הגיע עם המוביל עצמו (אותו אחד שאיחר) ואמר שהוא מוכן לתת לי מקסימום 250 ש"ח (דרשתי 600, ולבסוף התפשרתי על 500). וכשלא הסכמתי הם איימו עליי שישחטו אותי ואת התינוקת שלי (שאותה החזקתי בידיים בזמן שהם איתי), ויפגעו במשפחה שלי, בבית שלי וברכב שלי. בנוסף, כמובן, לקללות נעימות.
התקשרתי למוקד 100 והגשתי תלונה והם נחקרו והורחקו מהעיר לשבועיים.
מאז המשכתי לרדוף אחרי הספק לגבי הרגליים. ושום דבר לא זז. בשלב מסויים הפסיק לענות לי.
פניתי שוב פעם ל-ACE ואמרתי להם שאני לא מבין למה אני צריך לעבור את כל הדבר הזה? רכשתי מהם, למה אני צריך להתנהל מול הספק והמובילים העבריינים שלו?
הם קיבלו את פנייתי ואז אמרו לי ש"הספק אמר שבעוד שבוע ישלח לך את הרגליים". כמובן שעברו מאז עוד שלושה שבועות ולא נשלח כלום ואף אחד לא יצר איתי קשר.
איך אני ממשיך מפה?
אני רוצה להגיש תביעה בביה"מש לתביעות קטנות לגבי המוביל לדרישה לפיצוי על איחור ועל כל העוגמת נפש - על האיומים שקיבלתי מהם ועל זה שביליתי 3 שעות בתחנת משטרה.
אין לי את הכתובת שלו, יש לי רק ח.פ שהיה על קבלה. אין שם כתובת ואין שום דבר נוסף.
מה אני עושה לגבי הרגליים של הספה? כמו שכתבתי, הורכבו לי 4 רגליים שונות במקום 6 רגליים אחרות לחלוטין. פשוט מסתבר שגם לדבר עם ACE זה כמו לדבר אל הקיר.
תודה | |
|
|
|
| 31/1/2022 16:24 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 31/01/2022 | | שעה: | 16:24:43 |
| שלומי שלום,
מהמתואר על ידך עולה כי ישנו חשש להטעייתך על מועד האספקה, טיב השירות ומהות המוצר שניתן לך, כמו גם על אי עמידה בהוראות חוק הטכנאים.
באשר לחוק הטכנאים, הפיצוי עומד על 600 ש"ח, וטוב שלא סטית ממנו.
ראשית, יש להגיש תלונה באתרנו כנגד אייס על כל האספקטים שציינת ואנו ננסה לעזור.
במידה וזה לא יסתדר דרכנו, אתה תיגש לבית המשפט לתביעות קטנות ותגיש על כל המכלול (או חלקים ממנו. אם יספקו את המוצר המקורי כמות שהוא, אז יש לתבוע על חוק הטכנאים ושאר הדברים. פיצוי אחר כדוגמת נפש הוא עם הוכחת נזק. תוכל לכלול את האיומים, אך מן הסתם צריך לכמת הכל באופן פרופורציונאלי. | |
|
|
|
| 1/2/2022 08:01 |
שלומי |
 | | מחבר: | שלומי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 01/02/2022 | | שעה: | 08:01:00 |
| צריך להשיג את הכתובת של החברת הובלות? כמו שכתבתי, אין לי אותה. יש לי רק ח.פ.
כתובת של ACE לא בעיה להשיג, אבל כמדומני את הפיצוי עבור חוק הטכנאים עליי לדרוש מהמוביל | |
|
|
|
| 2/2/2022 17:09 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 17:09:48 |
| | האם מדובר במוביל מעם אייס? במידה וכן, יש לפנות לאייס. | |
|
|
|
| 2/2/2022 19:49 |
שלומי |
 | | מחבר: | שלומי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 19:49:54 |
| בסופו של דבר מוביל מטעם אייס.
עשיתי הזמנה באייס והוא סיפק לי את המוצר.
אבל הוא לא עובד אייס, ושילמתי לו בנפרד הובלה והרכבה.
מה זה נחשב? | |
|
|
|
| 6/2/2022 08:38 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 06/02/2022 | | שעה: | 08:38:20 |
| קודם, כל יש לפנות לחנות (במקרה זה, אייס).
במידה ולא יצלח, תגיש תביעה קטנה על שניהם. | |
|
|
|
| 2/2/2022 15:44 |
mer |
 | | מחבר: | mer (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 15:44:42 |
| שלום רב,
רכשתי כיריים בחנות מוכרת. נאמר לי בפירוש שהכיריים יהיו זמינים במהלך השבוע ולכל היותר 7 ימי עסקים. שילמתי בשוברים. בכל שבוע התקשרתי לשאול מה קורה ובכל פעם נמסר לי מידע אחר. בהתחלה- שטרם הגיע, לאחר מיכן שלא נמצא במלאי (!!!) לאחר מכן, נאמר לי שיביאו את הכיריים אחרת ושבוע לאחר מיכן, עוד לא הגיע.. לאחר תלונה שהגשתי באתר לאחר חודש(!!!), נאמר לי שאין במלאי ושניתן או לקבל זיכוי לחנות או לרכוש כיריים חלופיים. אינני מעוניינת בזיכוי לחנות, שכן ההתנהלות שם הייתה מתחת לכל ביקורת. האם יש דרך לקבל את כספי בחזרה? אשמח לדעת מה אני יכולה לעשות מולם במצב זה? | |
|
|
|
| 2/2/2022 18:13 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 18:13:24 |
| MER שלום רב,
יש כאן הטעייה מהותית בגינה ניתן לדרוש ביטול עסקה תוך זמן סביר מהרגע שנודע לך על כך.
במידה והדברים לא יסתדרו- ניתן להגיש תלונה באתרנו וננסה לעזור. | |
|
|
|
| 2/2/2022 14:51 |
דנה |
 | | מחבר: | דנה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 14:51:38 |
| היי,
ביצעתי מספר פעמים הזמנות אונליין של מוצרי קפה בצנצנות זכוכית. פעמיים ברצף אותו ספק ארז את המוצר בצורה לקויה כך שהצנצנת הגיעה שבורה כולה והקפה התפזר. בפניה הראשונה נשלחה אלי "הזמנת פיצוי" עם אותם פריטים שהגיעה בצורה ראויה לשימוש. בפעם השניה, גם הזמנת הפיצוי שנשלחה הגיעה כאשר הפריט שבור.
יש לציין כי שירות הלקוחות שלהם נותן מענה ומפצה ואף מבטיח שישתפרו באיכות האריזה שלהם, אך בפועל זה לא קורה.
האם ישנה איזהשהי התייחסות בחוק לאופן אריזה או שילוח של מוצרים? האם היו תביעות ייצוגיות בנושא?
תודה | |
|
|
|
| 2/2/2022 18:11 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 18:11:15 |
| דנה שלום רב,
אין התייחסות לאופן האריזה והשילוח.
קחי בחשבון שבהזמנת אונליין ניתן לבטל תוך 14 ימים מיום הזמנת המצר תוך שהם אוספים את זה מביתך ללא שום עלות מצדך (השבה מלאה) ללא קשר לפיצוי.
באשר לתביעות ייצוגיות- אנו נבחן זאת ונעדכנך. | |
|
|
|
| 2/2/2022 09:28 |
נינה |
 | | מחבר: | נינה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 09:28:09 |
| שלום למועצה לצרכנות
רכשתי לפני כ-3 שבועות מכונת כביסה בוש חדשה. בסיום הכביסה המכונה מוציאה את הכביסה עם מין אבקה שחורה שגם רואים את האבקה ומרגישים על הגומי.
פניתי אליהם אך הם לא מוכנים להחליף.
האם זו המדיניות כשיש פגם במכונה חדשה אני צריכה להתמודד עם זה ושינסו לתקן?
אשמח לדעת מה עושים
תודה רבה
נינה | |
|
|
|
| 2/2/2022 12:22 |
משה |
 | | מחבר: | משה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 12:22:09 |
| | כרגע, הם מחויבים לתקן בתוך 3 ימים. לא להחליף. אין לי קשר למועצה. | |
|
|
|
| 2/2/2022 12:46 |
נינה |
 | | מחבר: | נינה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 12:46:53 |
| | אתה אומר שהם לא חייבים להחליף ורק חייבים לתקן תוך 3 ימים? | |
|
|
|
| 2/2/2022 13:03 |
משה |
 | |
|
| 2/2/2022 18:08 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 18:08:08 |
| נינה שלום רב,
משה צודק.
לפי תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) הם צריכים לתקן את המכונה תוך 3 ימים, במידה ולא יצליחו לתקן יהיה עליהם למצוא פתרון הולם עבורך.
במידה ולא תגיעו לפתרון- באפשרותך להגיש תלונה באתרנו וננסה לעזור. | |
|
|
|
| 2/2/2022 14:57 |
jack |
 | |
|
| 2/2/2022 18:07 |
המועצה לצרכנות |
 | |
|
| 2/2/2022 12:48 |
בדיקה דחופה |
 | | מחבר: | בדיקה דחופה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 12:48:48 |
| | רכשתי בעבר בנק משלוחים מחברת משלוחים בשם תמנון , והלקוחות שלי מקבלים את המשלוחים לא כמו שסוכם ובקשתי להתנתק מהשירות שלהם ולקבלת כספי בחזרה נתקלתי בקיר ובחורה בהנהלת החשבונות שבקשה שהוציא לה חשבונית נוספת לא כחוק אם אני רוצה את כספי בחזרה . מה ניתן לעשות ? | |
|
|
|
| 2/2/2022 18:05 |
המועצה לצרכנות |
 | |
|
| 2/2/2022 12:48 |
בדיקה דחופה |
 | | מחבר: | בדיקה דחופה (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 12:48:54 |
| | רכשתי בעבר בנק משלוחים מחברת משלוחים בשם תמנון , והלקוחות שלי מקבלים את המשלוחים לא כמו שסוכם ובקשתי להתנתק מהשירות שלהם ולקבלת כספי בחזרה נתקלתי בקיר ובחורה בהנהלת החשבונות שבקשה שהוציא לה חשבונית נוספת לא כחוק אם אני רוצה את כספי בחזרה . מה ניתן לעשות ? | |
|
|
|
| 2/2/2022 18:05 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 18:05:23 |
| שלום רב,
המועצה לצרכנות אינה יכולה לייעץ לעסקים משום שצרכן מוגדר בחוק כמי ששימושו ביתי/ משפחתי.
באפשרותך לפנות לשירות ייעוץ לאזרח במקום העסק/ לשכות איגוד המסחר. | |
|
|
|
| 2/2/2022 11:26 |
שרה פיינשטיין |
 | | מחבר: | שרה פיינשטיין (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 11:26:17 |
| | שלום, אנחנו חתמנו על עסקה ליישור שיניים, ללא שנאמר לנו שיש צורך בעקירה. לאחר שאמרו לנו שיש צורך בעקירה, הלכתי לקבל חוות דעת נוספת אצל רופא אחר שאמר לי, להתעקש שלא לעשות עקירה. חזרתי למרפאה בבקשה לבטל את העסקה היות שהרופא שלהם טען שלא יכול לבצע את היישור שיניים בלי עקירה. במרפאה הציעו לי אורטודנט אחר שהם מעסיקים אותו שהוא כן מוכן לבצע את היישור שיניים בלי עקירה. אני רוצה בכל זאת לבטל את העסקה ולא לבצע אצלם את היישור שיניים כי איבדתי את האמון שלי בהם, ולא סומכת עליהם לאחר שהפנו אותי לעקירה בלתי נצרכת. המרפאה מסרבת לבטל לי את העסקה היות שמבחינתם הם נתנו לי את האופציה לבצע את היישור שיניים ללא עקירה אצל רופא אחר. האם יש לי זכות לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה, ולא לבצע את הטיפול אצלם? (חתמתי על עסקה בתשלומים בהוראת קבע) | |
|
|
|
| 2/2/2022 18:02 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 18:02:50 |
| שרה שלום רב,
תקנות הגנת הצרכן אינן מתייחסות לטיפולים מסוג זה.
זה לא עניין צרכני במהותו ואנו מציעים לפנות בקובלנה להסתדרות רופאי השיניים בישראל.
| |
|
|
|
| 2/2/2022 18:03 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 18:03:01 |
| שרה שלום רב,
תקנות הגנת הצרכן אינן מתייחסות לטיפולים מסוג זה.
זה לא עניין צרכני במהותו ואנו מציעים לפנות בקובלנה להסתדרות רופאי השיניים בישראל.
| |
|
|
|
| 23/1/2022 19:29 |
פייגי |
 | | מחבר: | פייגי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 23/01/2022 | | שעה: | 19:29:20 |
| שלום רב,
אבקש לברר אם למערכת עיתון מותר להעלאות את מחיר המנוי וליידע ע"כ את המנויים דרך מודעה באחד העיתונים? (המנוי כולל 4 חלקים נפרדים בכל שבוע)
אני גיליתי את זה כשעברתי על פירוט החיובים באשראי. | |
|
|
|
| 24/1/2022 13:12 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 24/01/2022 | | שעה: | 13:12:55 |
| פייגי שלום רב,
האם הפרסום הופיע בכל חלקי העיתון? האם הופיע בחשבונית החודשית?
בכל מקרה יש לבחון את הסכם ההתקשות ביניכם. | |
|
|
|
| 2/2/2022 08:13 |
פייגי |
 | | מחבר: | פייגי (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 08:13:08 |
| | המודעה פורסמה בחלק אחד של העיתון, לא התקבלה הודעה אחרת ולא נשלחה חשבונית | |
|
|
|
| 2/2/2022 17:40 |
המועצה לצרכנות |
 | | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | | תאריך: | 02/02/2022 | | שעה: | 17:40:51 |
| | לכאורה, ישנו חשש להטעיה. יש להגיש תלונה באתרנו וננסה לעזור. | |
|
|
|
|