התובע הזמין מהנתבעת שירותי הכנה לבחינת אמי"ר ושילם על כך טלפונית 1,980 ש"ח בכרטיס אשראי. לאחר יומיים גילה לטענתו פגם בלומדה, טען שהיא אינה מפותחת מספיק ועל כן ביקש לבטל את העסקה, לקבל לידיו את מלוא כספו ופיצוי כספי ע"ס 10,000 ש"ח. הנתבעת טענה כי התובע אינו זכאי להחזר כספי כיוון שעשה שימוש בתוכנה והכחישה את טענותיו בכל הקשור לאיכות התוכנה. השופט דחה את התביעה, טען שהתובע לא הוכיח פגם בלומדה ולא הניח תשתית עובדתית המזכה אותו בביטול העסקה לפי חוק הגנת הצרכן.
ת"ק 27675-09-12 אלמוג מיכאל עמר נ' בית הספר האמריקאי הבינלאומי בע"מ.
לפסק הדין לחצו כאן