המועצה > מדריכים > טיפים לצרכן
טיפים למעבר בין חברות הסלולר

הרפורמה בתחום הסלולאר וכניסת חברות חדשות לענף, עוררה את ציבור הצרכנים לעבור לחברות החדשות, למרות שהתחרות מבורכת ומועילה לצרכנים, "לא הכל הולך חלק" ומתלונות שהופנו למועצה עולים קשיים בבצוע המעבר. למה כדאי לשים לב בעת מעבר מחברת סלולאר אחת לשניה:


  • בידקו את חשבון הסלולאר הנוכחי שלכם, את התוכנית הקיימת ואת דפוסי השימוש, תוכלו להעזר במדריך לקריאת חשבונות
  • בידקו את המסלולים המוצעים על ידי החברות החדשות, ואת התאמתם לדפוס השימוש שלכם ולצרכיכם.
  • מאז בוטלה ההתחייבות של צרכנים לחברות הסלולאר, הותר לחברות הסלולאר להעלות מחירים באופן חד צדדי, לפיכך יש לבדוק עד מתי יהא תקף מחיר המבצע המוצע.
  • במידה ופניתם לספק הנוכחי בבקשת ניתוק, שימרו תיעוד של הבקשה.
  • טרם ביצוע המעבר ובמידה ובכוונתכם להמשיך לעשות שימוש במכשיר שסופק לכם על ידי החברה הנוכחית, בדקו שהמכשיר אכן בר שימוש בחברה אליה הינכם מבקשים לעבור.
  • בררו פרטים בדבר טיב הקליטה ברשת החדשה, באזורים הרלוונטיים אליכם, בין היתר, על ידי בירור פריסת האנטנות.
  • החברה ממנה מתנתקים מחוייבת לאפשר לכם לשלם בתשלומים את יתרת התשלום בגין המכשיר במידה וישנה.
  • המשיכו לעקוב אחר חשבונות וחיובים, שמא הינכם מחוייבים גם לאחר ההתנתקות.