 |
 |
אילו מקרים בתחום הצרכנות נחשבים לאפליה ומי זכאי לפטור מתור?
עו"ד הדס יעקובסון ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום', רשת 13,מקדישה את הפינה לסוגיית הדרכון הירוק, על האוכלוסיות שלא צריכות לעמוד בתור ומה לעשות במקרה של תשלום מקדמה על מוצר שאינו קיים במלאי?
| |
|
 |
 |
אי קבלת מוצרים שהוזמנו דרך האינסטגרם והצגת מחיר בדולרים במקום בשקלים - כיצד מתמודדים?
עו"ד הדס יעקובסון ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום', רשת 13,מקדישה את הפינה לשתי עוולות צרכניות שאנחנו נתקלים בהם לאחרונה: עמודי אינסטגרם שהפכו לעמודי מכירה והצגת מחיר שעלולה להטעות את הצרכן
| |
|
 |
 |
קניתם כרטיס טיסה למדינה שהפכה אדומה - מה לעשות?
עו"ד הדס יעקבסון ארידור מקדישה את פינת הצרכנות השבועית לנושא הקורונה: מה ניתן לעשות עם כרטיסי הטיסה שלא ניתן לממשם וגם: מה לעשות עם זיכויים שהפכו לפגי תוקף בזמן שהחנות היתה סגורה?
| |
|
 |
 |
אביזרי ביגוד והלבשה תחתונה: האם מותר לפתוח והאם ניתן להחליף?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום' רשת 13, עונה על שאלות בנוגע לרכישת פריטים כגון כפפות, גרביים וצעיפים וגם: מה לעשות במקרה של טעויות בחשבון החשמל
|
|
 |
 |
פתיחת חנויות הרחוב: מה הן הזכויות שלכם ומה הדין במקרה של סגר?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום' רשת 13, מקדישה את הפינה לחנויות הרחוב שנפתחות: מה ההבדל בין עסקה בחנות לעסקת מכר מרחוק ומה עושים אם החנות נסגרה בהנחיית הממשלה ועברו הימים המאפשרים לנו לבטל את העסקה או להחליף את המוצר?
|
|
 |
 |
סירוב לקבל בקבוקי פקדון - מה ניתן לעשות והאם הצרכן זכאי לפיצוי?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום' רשת 13, על רשתות השיווק שמסרבות לקבל בקבוקי פקדון עקב הקורונה וגם: מצעד התלונות המצחיקות ביותר שהתקבלו במועצה לצרכנות
|
|
 |
 |
קיבלתם תווי קניה לחג? המלצות וטיפים כיצד להשתמש בהם נכון
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום' רשת 13, עם צרור עצות בנוגע לתווי קניה וגם מה לעשות אם הזמנתם בושם וגיליתם שהוא פגום
|
|
 |
 |
האם תמיד המחיר המוצג באתר הסחר הוא המחיר המחייב?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום' רשת 13, מסבירה מה לעשות במקרה בו קיימת אי התאמה במחיר ומה הם זכויותינו במקרה של פקק תנועה בכביש אגרה?
| |
|
 |
 |
טיפים ועצות ליוצאים לחופשה בתקופת הקורונה
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מסבירה מה לעשות במידה וביצעתם בדיקת קורונה לפני הטיסה, אבל התשובה לא הגיעה ומה קורה אם המלון שהזמנתם מבטל לכם את החופשה?
|
|
 |
 |
רכשתם טלפון סלולרי והמחיר גבוה ממה שהוצג? כך תתמודדו
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' רשת 13, מסבירה מה ניתן לעשות במקרה של אי התאמה בין המחיר המוצג למחיר בקופה ומדברת על המכתבים להורדה באתר המועצה לצרכנות לשימוש הצרכנים
|
|
 |
 |
ביטול מנוי לבריכת שחיה או לקאנטרי - עו"ד הדס יעקובסון מסבירה כיצד
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינת הצרכנות השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מתארת את הקשיים של צרכנים בביטול המנוי וגם: מה אומר החוק בנושא ביטול עסקת רוכלות לרכישת שואב אבק
|
|
 |
 |
הזמנת טיסה בתקופת הקורונה: מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים?
עו"ד הדס יעקובסון ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית פותחים יום, רשת 13, מסבירה מה חשוב לבדוק ולוודא לפני שמזמינים כרטיסי טיסה וגם עונה על השאלה: האם ניתן לקבל החזר כספי על טיפול לייזר בנחירות שלא צלח
|
|
 |
 |
רישום לקייטנות הקיץ בעידן הקורונה: מה חשוב לדעת?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מדברת על רישום לקייטנות הפרטיות, באילו מקרים ניתן לבטל ועל החשיבות בעשיית ביטוח לילדים
| |
|
 |
 |
מה עושים כשחברות האינטרנט מאמצות מדיוניות שפוגעת בכם?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, עם טיפים לצרכנים על עוולות צרכניות של חברות האיטרנט ומה לעשות אם חוייבתם שלא בצדק באפליקציית חניה על חניה שלא הזמנתם
|
|
 |
 |
הזמנתם מוצרים מהסופר וקיבלתם לא מה שהזמנתם - מה לעשות?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מדברת על התלונות שמתקבלות במוצעה לצרכנות בנושאי משלוחי הקניות מרשתות השיווק, שהפכו לדבר מבוקש מאוד בתקופת הקורונה. מה ניתן לעשות במקרה של מוצרים שלא התקבלו או מוצרים שכלל לא הזמנו?
|
|
 |
 |
המלצות המועצה לצרכנות: הזמנתם ריהוט והתחרטתם - מה עושים?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מסבירה מה קובע החוק בעסקאות ריהוט? מה ההבדל בין עסקה בחנות לעסקת מכר מרחוק? מה נחשבת להזמנה מיוחדת ומה ניתן לעשות במקרה של חרטה?
|
|
 |
 |
חשבון הגז שלכם זינק משמעותית? כך תפעלו
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מדברת על הצרכנים שגילו פתאום שחשבון הגז שלהם התייקר ללא כל סיבה נראית לעין. מה חשוב לבדוק ומה ניתן לעשות מול חברות הגז?
|
|
 |
 |
האם מותר לבית עסק לגבות מהצרכנים "מס קורונה"?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מדברת על בתי עסקים שגובים מהצרכנים 'מס קורונה' - תשלום שהוא מעבר להסכם או לתשלום עבור השירות של הצרכן מול בית העסק. האם הדבר חוקי?
| |
|
 |
 |
המזגן מרעיש ולא מקרר - האם חברת המזגנים אחראית להחליף?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מסבירה מה קובע החוק במקרה של מוצרי חשמל פגומים? באילו מקרים זכותינו לדרוש מוצר חדש במקום לשלוח אותו לתיקון?
|
|
 |
 |
ביטלתם אירוע ובעל האולם מסרב להחזיר את הכסף - מה עושים?
עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, בפינתה השבועית בתוכנית 'פותחים יום' ברשת 13, מדברת על משבר הקורונה ועל הצרכנים שנאלצו לבטל או לדחות את האירוע אולם לא קיבלו את כספם בחזרה. צפו בהנחיות ובטיפים לצרכנים
|
|