המועצה > חדשות ועדכונים > ניוזלטר- משחק הוגן

ניוזלטר- משחק הוגן

משחק הוגן - חדשות המועצה הישראלית לצרכנות - אפריל 2014

פורסם מדד ההגינות של המועצה לצרכנות! הענף הראשון שנמדד: חניות המזון
מטרות מדד ההגינות הן: פיתוח מודל למדידת הגינות, יצירת מדד למדידת הגינות בעסקים, מדידה ושיקוף של מצב ההגינות בענף משקי נבחר. עפ"י הממצאים: 1 מתוך 2 (54% מהציבור) נתקלו בחוסר הגינות כלפיהם ברשת המזון


Please enable images for a better experience.
   
 

logo.jpg

 

אפריל 2014

 
   
   
  haginut_253.jpg

פורסם מדד ההגינות של המועצה לצרכנות!
הענף הראשון שנמדד: חניות המזון

מטרות מדד ההגינות הן: פיתוח מודל למדידת הגינות, יצירת מדד למדידת הגינות בעסקים, מדידה ושיקוף של מצב ההגינות בענף משקי נבחר והעמדת כלי הערכה לצרכנים. עפ"י הממצאים: 1 מתוך 2 (54% מהציבור) נתקלו בחוסר הגינות כלפיהם ברשת המזון בה הם עורכים את מירב הקניות לבית. המכולות והמינימרקטים יותר הוגנים בהשוואה לרשתות השיווק
לפרטים נוספים >>
 
istock_000023157095xsmall.jpg

הזכות הצרכנית התשיעית / עו"ד אהוד פלג

מנכ"ל המועצה לצרכנות מציע להכריז על זכות צרכנים תשיעית אשר תיתן מענה למצב מסוג זה. הזכות להגנה נאותה הנה הזכות לקבל כל הוכחה וכל תיעוד הנדרשים לבדוק טענות על חובות ודרישות תשלומים.

לפרטים נוספים >>
 
  supermarket_108.jpg  

בדיקת סיירת המועצה לצרכנות: פסח בפתח - הרשתות במתח

לפני ליל הסדר רשתות השיווק מעלות הילוך במבצעים לקראת החג. סיירי המועצה לצרכנות בדקו: איזו רשת מציעה את המבצעים והמחירים הטובים ביותר וגם: מהם עשרת הסניפים הזולים והיקרים ביותר בארץ?
 
  money1_108.jpg  

המועצה לצרכנות קוראת למנוע גביה אגרסיבית של משרדי עו"ד

בעקבות פרשת איקיוטק הגישה המועצה לצרכנות וח"כ טופורובסקי הצעת חוק שתגן על הצרכן מפני תהליכי גביה אגרסיביים שלא כדין. מנכ"ל המועצה לצרכנות: "ההגינות מחייבת בתי-עסק גם במהלך גביית התשלום"
 
  free_108.jpg  

תחרות קליפים בנושא הגינות בפרסומות. צפו בקליפ הזוכה

הקליפ "הכל חינם", שנעשה במסגרת לימודי החינוך הפיננסי, זיכה את תלמידי ביה"ס אליאנס בגביע ההגינות ובפרס כספי. במקום השני זה ביה"ס גינזבורג יבנה. בפרס חביב הקהל זכה בית ספר בגין ראש העין
 
  dreamstime_4313409.jpg  

בחנו את עצמכם: איזה צרכנים אתם?

עד כמה אתם בקיאים בדיני צרכנות? האם אתם יודעים לעמוד על שלכם מול בתי העסק? האם אתם מודעים לכח הצרכני או אולי אתם בכלל פראיירים שקונים כל מה שמוכרים לכם? היכנסו לבדוק ותנו לעצמכם ציון
 
  cell6_108.jpg  

המכשיר נשלח למעבדה לתיקון 3 פעמים וחזר 3 פעמים מקולקל

ק' תושב באר שבע קנה לאשתו מכשיר סלולר מרשת מחשבים גדולה וידועה, אולם לאחר יומיים בלבד המכשיר התקלקל. לאחר שהמעבדה לא הצליחה לתקן אותו דרש ק' מכשיר חדש אך נענה בסירוב. מה עושים במקרה כזה? כנסו ולימדו
 
arrow.jpg לאתר המועצה לצרכנות arrow.jpg טופס תלונה / בקשת ייעוץ
 
  icon2.jpg icon15.jpg icon4.jpg icon5.jpg icon6.jpg icon7.jpg  
  icon1.jpg icon8.jpg icon9.jpg icon10.jpg icon3.jpg icon12.jpg  
Please enable images for a better experience.