המועצה > חדשות ועדכונים > ניוזלטר- משחק הוגן

ניוזלטר- משחק הוגן

משחק הוגן - חדשות המועצה הישראלית לצרכנות - אוגוסט 2014

מפסיד כל חודש כסף? כדאי שתכיר את כל המוצרים בפיקוח
בסקר שערכה המועצה הישראלית לצרכנות, עולה כי הציבור יודע מעט מאוד על מרבית המוצרים שבפיקוח, אינו יודע לזהותם והמודעות לחיסכון הנובע מקניית מוצרים אלה נמוכה מאוד. 70% מהציבור עדיין לא מכיר את מרבית המוצרים בפיקוח


   
 

logo.jpg

 

אוגוסט 2014

 
   
   
  cells_253.jpg

מפסיד כל חודש כסף? כדאי שתכיר את כל המוצרים בפיקוח

בסקר שערכה המועצה הישראלית לצרכנות, עולה כי הציבור יודע מעט מאוד על מרבית המוצרים שבפיקוח, אינו יודע לזהותם והמודעות לחיסכון הנובע מקניית מוצרים אלה נמוכה מאוד. 70% מהציבור עדיין לא מכיר את מרבית המוצרים בפיקוח
לפרטים נוספים >>
 
tank_108.jpg

השוואת המחירים אצלכם במייל מידי שבוע. כך תחסכו מאות שקלים בשנה

רוצים לדעת איפה הסופר הכי זול באיזור מגוריכם? הירשמו באתר המועצה לצרכנות, ביחרו את איזור המגורים המועדף ואת הערים הרלוונטיות ובכל שבוע תקבלו את התוצאות ישירות למייל שלכם

להמשך הקריאה >>
 
  airport_108.jpg  

המועצה לצרכנות מגישה: סקר המחירים לקראת החזרה לביה"ס

סיירת המועצה לצרכנות ערכה השוואה של 20 מוצרים בעשרות חנויות של הרשתות הגדולות. הממצאים: פערי מחירים גדולים באותה הרשת. הפער בין סל זול לסל יקר ממותג באותה הרשת, מגיע לפער של 175%
 
  begedyam_108.jpg  

הצעת החוק לפיקוח על מחירי הפירות והירקות יצאה לדרך

המועצה הישראלית צרכנות, בשיתוף התאחדות האיכרים בישראל, יזמו הצעת חוק לפיקוח על פערי השיווק בפירות וירקות. את הצעת החוק החדשה מוביל ח"כ זבולון כלפה, יו"ר השדולה החקלאית בכנסת ומספר חברי כנסת נוספים
 
  phone_108.jpg  

גלישה מהסלולר בחו"ל - מה קובע החוק?

גם לכם קרה שגלשתם מהסלולר בעת שהייתם בחו"ל וכשחזרתם לארץ חיכה לכם חוב אסטרונומי? לאחרונה נכנס לתוקף תיקון לרישיונות חברות הסלולר בעניין שירותי הגלישה בחו"ל. היכנסו ללמוד מה קובעות ההנחיות החדשות
 
  gluten_108.jpg  

בדיקת סיירת המועצה לצרכנות: מי הרשת הזולה ב'סל צללים'?

סיירי המועצה לצרכנות בדקו הפעם, בנוסף לסל הרגיל, גם "סל צללים" - השוואת מחירים של מוצרים שונים ללא ידיעת הרשתות והסניפים. התוצאה: רמי לוי הזולה ביותר, YOU רק במקום החמישי. הממצאים המלאים - בפנים
 
  dreamstime_3912995.jpg  

הצרכן טעה במדידת הכסאות. האם זכותו לבטל את העסקה?

ד', הזמין מחנות רהיטים 10 כסאות לפינת האוכל, שילם מקדמה וביקש לאחר 4 ימים לבטל בטענה שטעה במדידה. בעל העסק ענה: "זו בעיה שלך. היית צריך לוודא זאת מראש". מי צודק, האם מותר לכם לטעות וכיצד טופלה התלונה?
 
arrow.jpg לאתר המועצה לצרכנות arrow.jpg טופס תלונה / בקשת ייעוץ
 
  icon2.jpg icon15.jpg icon4.jpg icon5.jpg icon6.jpg icon7.jpg  
  icon1.jpg icon8.jpg icon9.jpg icon10.jpg icon3.jpg icon12.jpg