המועצה > תלונות > מקבץ תלונות שטופלו בהצלחה > תלונות בנושא מתקני מים וגז > מיכלי המים לא הגיעו. הצרכנית נאלצה לסחוב שישיות בקבוקים

מיכלי המים לא הגיעו. הצרכנית נאלצה לסחוב את המיכלים בעצמה

 
תיאור המקרה:

ה', לקוחה של חברת מים ידועה, אמורה לקבל מידי חודש 2 כדים של מים, אולם הנושא לוקה בליקויים רבים שכן הכדים המיועדים לא מגיעים וגם אם הם מגיעים - הדבר נעשה באיחור רב מהנדרש. לטענת הלקוחה, השיא היה כאשר באחד הפעמים הושארו הכדים בפתח הבניין והיא נאלצה לעלות אותם לבדה עד הקומה השלישית
 

לאחר פניות רבות לתיקון הליקויים דרשה ה' לבטל את החוזה עם חברת המים ונקלעה לחוסר מענה ודלת אטומה, שכן חברת המים מבטיחה שזה יטופל ובסופו של דבר כלום לא השתנה.

הלקוחה דורשת לבטל את ההתחייבות מולם או לחילופין לפצותה על העוגמה ועל כך שנדרשה לקנות שישיות מים במקום הכדים שלא הגיעו.

 
הטיפול בתלונה:

המקרה הגיע לטיפול עו"ד ורדית ריימן מטפלת בתלונות המועצה הישראלית לצרכנות וכן נשלח מכתב אל חברת המים בטענה לטפל בליקוי וקבלת עמדת החברה בנושא וכן דרישה לפצות את הלקוחה על כך.

 
רק לאחר התערבות המועצה,  התקבלה תשובה מחברת המים. הלקוחה טופלה ע"י מנהלת שירות לקוחות, קבלה את התנצלותם של החברה ופוצתה ב2 כדים וכן הבטחה לטיפול ושירות מיטבי מצד החברה.