המועצה > תלונות > מקבץ תלונות שטופלו בהצלחה > תלונות בנושא מתקני מים וגז > מיכלי המים לא הגיעו. הצרכנית נאלצה לסחוב שישיות בקבוקים

מיכלי המים לא הגיעו. הצרכנית נאלצה לסחוב שישיות בקבוקים

תיאור המקרה:

ה' לקוחה של חברת מים ואמורים להגיע אליה 2 כדים של מים בכל חודש, הנושא לוקה בליקויים רבים שכן לא מגיעים לה הכדים המיועדים וכן גם אם מגיע לה זה נעשה באיחור רב מהנדרש.

לאחר פניות רבות לתיקון הליקויים דרשה ה' לבטל את החוזה עם חברת המים ונקלעה לחוסר מענה ודלת אטומה, שכן חברת המים מבטיחה שזה יטופל ובסופו של דבר כלום לא השתנה.

הלקוחה דורשת לבטל את ההתחייבות מולם או לחילופין לפצותה על העוגמה שכן נדרשה לקנות שישיות מים ולעלותה עד קומה שלישית עם פעוט בבית.
הטיפול בתלונה:

המקרה הגיע לטיפול עו"ד ורדית ריימן מטפלת בתלונות המועצה הישראלית לצרכנות וכן נשלח מכתב אל חברת המים בטענה לטפל בליקוי וקבלת עמדת החברה בנושא וכן דרישה לפצות את הלקוחה על כך.

התוצאה:
 
רק לאחר התערבות המועצה,  התקבלה תשובה מחברת המים. הלקוחה טופלה ע"י מנהלת שירות לקוחות, קבלה את התנצלותם של החברה ופוצתה ב2 כדים וכן הבטחה לטיפול ושירות מיטבי מצד החברה.